loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 52 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)
  • نکاتی برای زندگی بهتر

قدر نیرو و زیبایی جوانیتان را بدانید، ولی اگر هم ندانستید، مهم نیست! روزی قدر نیرو و زیبایی جوانی تان را خواهید دانست كه طراوت آن رو به افول گذارد. اما باور كنید تا بیست سال دیگر، به عكسهای جوانی خودتان نگاه خواهید

admin بازدید : 46 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

 

توصیه‌هایی مفید برای شاد بودن و از بین بردن افسردگی

شاد بودن و رضایت از زندگی عنصری است که میتواند شما را در تمام امورتان یاری کند و یک قدم مثبت در پیشرفت شما باشد اما واقعاً چرا برخی از افراد در زندگی خود به حوصله و افسرده هستند و نمی توانند کارها را بدرستی انجام دهند ؟

admin بازدید : 69 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

 

همه ما حال بد را تجربه می‌کنیم.غم کوتاه مدت و ملایم یا آزردگی و ناراحتی لزوما به معنای داشتن افسردگی نیست، حال بد ما می‌تواند حس مزاحمی باشد که ترجیح می‌دهیم ازآن دور شویم.من سالها بود که از حال بدی که گهگاه داشتم رنج می‌بردم.داروهای ضدافسردگی،یوگا،نوشیدنی‌های سبز،روغن ماهی و…را امتحان کردم ولی با وجود تلاشی که داشتم حس وحال بد رهایم نمی‌کرد.

admin بازدید : 83 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

 

نمی‌توانید آن‌قدر که می‌خواهید پول دربیاورید؟ اینکه رویای داشتن یک خانه مجلل را داشته باشید تفاوت دارد با اینکه عمیقا باورتان این باشد که آن اندازه که لایق‌اش هستید ، پول در نمی‌آورید.گاهی دلیل کم درآمد بودن‌تان ، شرایط و موقعیت‌های بیرونی است اما گاهی نه ، شما شخصا درآمدتان رابا افکارتان محدود می‌کنید .همه ما هم ظرفیت و قابلیت ایجاد موقعیت‌های شگفت انگیز در زندگی‌مان را داریم وهم می‌توانیم خودمان راه ثروت و نعمت را برخود ببندیم.اغلب هم این‌کار را با عادت‌هایی که با ما عجین شده و متوجه‌شان نیستیم انجام می‌دهیم.بنابراین کلید نیروبخشی به خودمان و شکستن این عادات این است که به آنها توجه کنیم.

admin بازدید : 91 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

 

نگاه کنید: پشه‌ها ترسناک هستند. آن‌ها ممکن است غذایی فوق‌العاده برای پرنده‌ها و خفاش‌ها باشند، اما قطعا نمی‌خواهید که در حیاط شما باشند. همچنین نمی‌خواهید خود را دربرابر خطر مواد شیمیایی دفع آنها قرار دهید. بنابراین برای دور کردن حشرات، علاوه بر خلاص شدن از آب‌های جمع شده در حیاط (شامل قطرات آب باران!) بیائید ببینیم چه گیاهانی برای دور نگه‌داشتن پشه‌ها موثرند؟

admin بازدید : 96 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

 

« او نمی‌گوید دوستت دارم! اصلا شاید دوستم ندارد. شاید تنها به زندگی با من عادت کرده و اگر هر زن دیگری هم جای من بود، با او همین رفتار را می‌داشت. شاید در جوانی‌اش یک شکست عشقی عمیق خورده و دیگر نمی‌تواند مرا دوست داشته باشد. شاید به اصرار خانواده‌اش به این ازدواج تن داده و دلش می‌خواهد دوباره به روزهای مجردی‌اش برگردد. شاید … »

 

اینها حرف‌هایی است که بسیاری از زن‌های ایرانی در دل دارند. زن‌هایی که همسران‌شان میان سنت و مدرنیته گیر افتاده‌اند و با وجود تمام عشق و احترامی که برای آنها قائل هستند، از عهده گفتن یک جمله ساده برنمی‌آیند: « دوستت دارم! » این مردها میانه‌ای با گل و هدیه ندارند، جمله عاشقانه بلد نیستند و بعد از بحث به‌جای عذرخواهی می‌خواهند با عادی رفتار کردن، موضوع را به فراموشی بسپارند. اگر شما هم یکی از زن‌هایی هستید که زیر یک سقف با چنین مردی زندگی می‌کند،‌ بهتر است قبل از قضاوت کردن با این 10 نشانه‌ مردانه ابراز عشق آشنا شوید.

 

admin بازدید : 81 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اگر بعضی از عادت‌ها را کنار بگذاریم زندگی رنگ بهتری به خود خواهد گرفت. البته در اینجا قصد نداریم کارهای خارق‌العاده‌ای را انجام دهیم و تنها پنج دقیقه برای این کارها کافی است.

به گزارش فرادید به نقل از هافینگتون پست، شاید این عادت‌ها را در طول سال‌ها انجام داده باشید، ولی حالا زمان آن رسیده که این عادت‌ها را ترک کنید. هفت عادت بسیار کوچکی که به شما آرامش می‌بخشد...

admin بازدید : 156 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی! شهر رم یک روزه ساخته نشد، زندگی خوب و عادت‌های خوب هم یک روزه بدست نمی‌آیند. اما تغییرات کوچکی وجود دارد که هم اکنون می‌توانیم آن‌ها را ایجاد کنیم که به ما کمک می‌کند تا بهتر احساس کردن و بهتر دیدن در طول یک هفته را شروع کنیم. هفت روز خیلی سخت و دلهره‌آور به نظر نمی‌رسد، درست است؟ شروع سال جدید با سلامت، آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید!

admin بازدید : 143 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

همه کسانی که در عرصه کار و تجارت فعالیت دارند می دانند  که سر و کار داشتن با کارمندان، فروشندگان و مشتری ها مستلزم شرکت در مکالمات پیچیده و دشوار و همچنین رویارویی با مشکلات است، ضمن آنکه به تعویق انداختن این مکالمات اغلب به بدتر شدن مشکلات می انجامد...

admin بازدید : 143 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

 

بعنوان یک مادر، استرس تقریبا زندگی شما را تحت کنترل دارد. میان کارهایی مانند پختن غذاهای سالم، بردن بموقع بچه‌ها به تمرین فوتبال و داشتن یک خانه مرتب، اضطراب چیزی است که شما با آن آشنا هستید. می‌دانیم که استرس برای بدن، مضر است اما بر مغزتان، چگونه اثر می‌گذارد؟ با توجه به هافینگتون پست، هورمون هایی که در واکنش به استرس ترشح می‌شوند بر عملکرد مغز، اثرات منفی می‌گذارند و احتمالا می‌تواند ساختار فیزیکی مغز شما را تغییر دهد.

admin بازدید : 85 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

 

قدرت اراده,تقویت اراده,راهکارهای تقویت اراده

گاهی احساس می کنی حوصله نداری دست به کاری بزنی؟ آیا گاهی احساس می کنی در برابر کاری که باید انجام دهی، مقاومت به خرج می دهی و بهانه می آوری؟

اگر جواب هایت ناامید کننده است، ناراحت نباش؛ چون می توانی با اراده ای قوی رفتارت را بهتر کنی.

در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 97 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

 

افسردگی depression

«افسرده ولی خوشحال؛ آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید عجیب نیست! افرادی که این ویژگی را دارند هم افراد عجیبی نیستند. شاید بهتر باشد کمی در مورد حالات «خاکستری» خود بیشتر بدانیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 86 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

درونگرایی

به گزارش لکسی98به نقل از prevention ؛ اخیرا شکست‌های اندکی برای درونگرایان وجود داشته است. همانطور که می‌دانید درونگرایان همان‌هایی هستند که از تنها بودن انرژی می‌گیرند تا تعاملات اجتماعی؛ و همواره توسط برونگرایان و کسانی که جمعیت دوست‌تر هستند مورد سرزنش قرار می‌گیرند. طبق پژوهشی جدید، سیستم ایمنی آن‌ها در مقایسه با سیستم ایمنی برونگراها توانایی کمتری برای روبرو شدن با گستره متنوعی از عوامل بیماری‌زا دارد، به احتمال زیاد به این دلیل که آنها در فعالیت‌های جمعی که محل مجموعه متنوعی از میکروب‌هایی محسوب می‌شوند که نهایتا موجب ارتقای قدرت سیستم ایمنی می‌شوند به طور معمول شرکت نمی‌کنند. مطالعه دومی نشان می‌دهد که افراد درونگرا درجات بالایی از نقص عملکرد جنسی دارند، که دلیل آن تا اندازه‌ای مربوط به کمتر قرار گرفتنشان در معرض تجربه‌های جدید است. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 107 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

single-life-travel-alone-compressed

خیلی چیزها بدتر از تنها بودن است. اما معمولاً ده‌ها سال طول می‌کشد تا متوجه این مسئله بشویم. و بیشتر اوقات، وقتی این را فهمیدیم، دیگر خیلی دیر شده است. و هیچ چیز بدتر از خیلی دیر شدن نیست. ـــ چارلز بوکوفسکی

بله، خیلی چیزهای بدتر از تنهایی هم هست.

درواقع، سال‌های مجردی شما ازجمله مفیدترین و آزادترین سال‌های زندگی‌تان است. اما خیلی‌ها با اکراه مجرد بودن خودشان را به دیگران اعلا می‌کنند و احتمالاً شما هم دوست دارید به هر قیمتی که شده از چنین وضعیتی فرار کنید. احتمالاً خیلی‌ها را می‌شناسید که چطور برای فرار از این تنهایی هر روز و هر شب را در خیابان‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به دنبال کسی برای آشنایی می‌گردند ــ هرکسی ــ که بتواند امنیت و آرامش یک رابطه را به آنها بدهد. و بعد به نظرشان دیگر همه چیز عالی خواهد شد، درست است؟

متاسفانه خیر.

واقعاً خجالت‌آور است که خیلی‌ها تصور می‌کنند دورانی که در یک رابطه هستند بهترین دوران زندگی‌شان است. مجرد بودن به شما این امکان را می‌دهد چیزهایی را تجربه کنید که باتوجه به فشارهای مالی و احساسی دوران متاهلی امکانپذیر نیست. از دوران مجردی باید برای رشدی فراتر از قلمرو انتظارات اجتماعی که دست و پایتان را می‌بندد، استفاده کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 84 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

love

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، روش درست یا روش غلط برای واکنش دادن به آن وجود ندارد. این یک تجربه شخصی بسیار عمیق و دردناک است و فقط خودتان می‌دانید چه رفتاری درمقابل آن باید نشان دهید.

بااینحال، استفاده از توصیه‌های کسانیکه تجربه مشابهی داشته‌اند می‌تواند کمکتان کند. در این مطلب بهترین توصیه‌ها را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر با این مشکل کنار بیایید.

admin بازدید : 115 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

alamto.com-more-attractive-01

همۀ ما همیشه در حال پیشرفت هستیم. یکی از سخت‌ترین قسمت‌های این تلاش برای پیدا کردن خودی بهتر در زمانی است که می‌خواهید دنده عوض کنید. گاهی نیاز به نشانه‌ای از سوی سمتی یا کسی دیگر است تا باعث ترغیب انگیزۀ شما برای تغییر شود. در اینجا، ما ۱۰ نشانه را مرور می‌کنیم که به شما کمک می کنند بفهمید که می‌توانید از نظر لباس پوشیدن، بهداشت و بدنی بهتر از اکنون خود باشید. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 88 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

 

5 روش عالی برای کاهش اضطراب در حین سخنرانی

5 روش عالی برای کاهش اضطراب در حین سخنرانی,چندین سال پیش من به یک سخنرانی عمومی دعوت شدم و متاسفانه در یک اقدام اشتباه این دعوت را پذیرفتم.

 

به عنوان یک دانش آموز به شدت در مورد این اتفاق وحشت زده بودم و تقریباً هر شب کابوس این را می دیدم که صحبت هایم را در حین مراسم فراموش کرده ام.

 

سه روز قبل از سخنرانیم هر چقدر تلاش می نمودم و هر چقدر تمرین می کردم فایده ای نداشت و وقتی می خواستم شروع به صحبت کردن نمایم نفسم می گرفت، اما عاقبت روز مقرر فرا رسید و هیچ اتفاق بدی نیافتاد تا اینکه نظرات برخی از حاضرین در جلسه به من انتقال یافت اکثر افراد به من گفته بودند..
بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 112 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

 

خستگی روزهای اول هفته,شب‌های تعطیل,تعطیلات آخر هفته

خوابیدن تا دیروقت، در روزهای تعطیل آخر هفته، می‌تواند خواب شما را دچار اختلال کند و حال و حوصله را از شما بگیرد. حتی اسمی هم برای این حالت پیدا شده: تاخیر جت اجتماعی! "در ادامه مطلب همراه ما باشید"

admin بازدید : 95 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

How-to-Balance-Leadership-and-Management

این جمله ممکن است درست باشد، اما انتظار می‌رود صاحبان کسب‌وکارهای کوچک سکان را هم زمانی که دریا آرام است و هم زمانی که ناهموار است نگه دارند. بنابراین چه زمانی شما باید رهبری کنید و چه زمانی مدیریت؟

به گزارش لکسی98 به نقل از ibazaryabi.com ؛ رهبرى استفاده از فرآیند ارتباطات در موقعیتى خاص براى اعمال نفوذ در میان افراد و جهت دادن آن‌ها به سوى مقصدی معین می‌باشد. مردم به رهبران نیاز دارند. آن رهبر می‌تواند رئیس جمهور ایالت متحده یا یک رهبر مذهبی و یا رهبر یک خانواده باشد. ما رهبران را کسانی در نظر می‌گیریم که ما را در شرایط دشوار و نامشخص هدایت می‌کنند.

پس در ادامه مطلب همراه ما باشید

 

admin بازدید : 109 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (1)

lexi98.ir

زمان تعطیلات، روی همه چیز تاثیر می‌گذارد. شما باید مقدار زیادی غذا درست کنید، بسیاری از اعضای خانواده به دیدار شما می‌آیند و تعداد زیادی برنامه و خرید وجود دارد که بمنظور آماده شدن برای جشن نوروز ، تعطیلات آخر هفته و … باید انجام دهید. در این بین به احتمال زیاد، شاهد لیستی طولانی از خواسته‌های کودکانتان خواهید بود. آنها هر چیزی که در پیام‌های بازرگانی تلویزیون ببینند، می‌خواهند.

در ادامه مطلب همراه ما باشید..

admin بازدید : 80 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

http://www.alamto.com/wp-content/uploads/2014/12/secrets-of-happy-couples.jpg

ما نیازهای متفاوتی داریم و نمی توان هیچ انسانی را به خاطر داشتن شدت نیازش یا میل کمتر به نیازی، سرزنش کرد؛ همانطور که نمی توان کسی را به خاطر ترجیح غذایی بر غذای دیگر سرزنش کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 109 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

تنها راه خوشبختی کجاست ؟ , راه خوشبختی , تنها راه خوشبختی , تنها راه خوشبختی چیست , راه خوشبختی کجاست , سبک زندگی , مطالب گوناگون , راز های موفقیت , راز های موفقیت در زندگی

قرآن کریم در ظاهر کتابی است با متنی عربی و آیات و سور مشخص؛ اما همین کتاب با چنین ظاهر و مشخصاتی، ویژگی هایی دارد که آن را از یک کتاب عربی ساده به کامل ترین و اساسی ترین قانون هدایت و سعادت بشر تا قیامت تبدیل کرده است..

admin بازدید : 169 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

یک هفته موفق,شروع یک فعالیت جدید

برای شروع یک فعالیت جدید و شروع کارها هیچ وقت دیر نیست اما ما اغلب عادت کرده ایم آن را به شروع هفته یا شنبه موکول کنیم امروز همان روز است پس بیایید شروع کنیم..

admin بازدید : 135 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.seemorgh.com/modules/iContent2/Files/212733.jpg

اگر قصد دارید یک شغل خوب پیدا کنید،این نکات را فراموش نکنید

هر چقدر که بتوانیم میزان مهارت های خود را در کار و شغل افزایش دهیم بهتر می توانیم از فرصت های شغلی خوب استفاده کنیم.
مشاغل و کسب و کارهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند در هر کار و شغلی داشتن مهارت ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما علاوه بر مهارت ها داشتن تجربه ی کاری نیز اهمیت دارد..

admin بازدید : 179 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

139197791080551 ترک عادت‌های قدیمی، شروع زندگی جدید

روش زندگی هر فرد می‌تواند تا حدود زیادی نوع زندگی او را مشخص کند و اسباب شادمانی یا ناراحتی‌اش فراهم آورد.

روش زندگی، کیفیت زندگی شما را مشخص می‌کند و راهتان را معین می‌سازد.بنابراین آیا از روشی که برای خود برگزیده‌اید و مطابق آن زندگی می‌کنید راضی هستید؟ آیا این روش همان روشی بوده که همیشه مطلوب شما بوده یا اینکه سال‌هاست به این می‌اندیشید که چگونه می‌توانید آن را تغییر دهید؟ آیا تاکنون به فکر تحولی در روش زندگی خود بوده‌اید؟ آیا انجام مکرر یکی از عادات زندگی تان را مختل نکرده است؟

admin بازدید : 143 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

139187406862731 به همین راحتی از زندگی‌تان لذت ببرید!

به همین آسانی از زندگی‌تان لذت ببرید!

لذت بردن از زندگی با پول راحت تر است اما برای لذت بردن اگرچه پول لازم است اما کافی نیست. حتی برخی پا را فراتر گذاشته اند و معتقدند برای لذت بردن از زندگی حتی پول هم لازم نیست. اگر کمی و فقط کمی بخواهیم از زندگی لذت ببریم و نگاهمان را کمی بهتر کنیم بسیاری از لذت‌ها نه وقت زیادی می‌خواهد و نه پول زیادی. پس منتظر تغییرات زیاد در یک روزی که معلوم نیست کی باشد نباشیم… در کوچک‌ترین اتفاقات عظیم‌ترین تجارب بشر نهفته است. باور کنید…

admin بازدید : 305 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

مانع برای موفقیت,انسانهای موفق

اگر قرار باشد جمله‌ای را انتخاب کنم تا با آن تمامی ‌پند و اندرزم را بیان کرده باشم، فقط خواهم گفت: هرگز نگــذار افکار بد به ذهنت راه یا‌بد!

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این خود ما هستیم که از طریق بسیاری از اعمالی که انجام می دهیم یا اندیشه هایی که می کنیم و حرف هایی که بر زبان می آوریم ، مجازاتها و تنبیهات خود را تعیین و مشخص می کنیم.

admin بازدید : 111 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

کسالت و بی حوصلگی,رفع کسالت و بی حوصلگی,بی حوصلگی

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که در دوره ای قرار گرفته اید که کسالت و بی حوصلگی بر زندگی شما حکمرانی میکند و چاره ای برای رهایی از آن پیدا نمی کنید با دلگرم همراه باشید تا با راه حل های موثر برای رفع کسالت و بی حوصلگی آشنا شوید.

admin بازدید : 100 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

هضم غذا,سوء هاضمه,راههای هضم سریع غذا

 ۱۰ راه سریع و آسان برای هضم بهتر غذا

همه ما با مشکلات سوء هاضمه آشنا هستیم و احساس بد آن را تجربه کرده‌ایم. خوشبختانه، گَوین بروکس، متخصص تناسب اندام و سلامتی، همکار و موسس NuYu، چند نکته برای هضم بهتر غذا توصیه می‌کند.

admin بازدید : 100 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

اعتماد به نفس,رسیدن به اعتماد به نفس, اعتماد به نفس بالا

آخرین باری که از اتفاق یا شخصی احساس عصبانیت کردید کی بود؟ شما خواهید فهمید که دقیقا همان جایی که فکر می کنید شکست خورده اید، ابزار پیروزی را در دست دارید.

admin بازدید : 139 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 

زندگی شاد,زندگی پرمعنا,زندگی معنادار

شادی و زندگی معنادار و هدفمند از مهم‌ترین عواملی هستند که مردم خوشبختی خود را با آن می سنجند. با اینکه زندگی شاد و با معنا با هم در ارتباط متقابل هستند اما دانشمندان می گویند این دو کاملا با هم فرق دارند.

admin بازدید : 101 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 بدبینی  , افراد بدبین  , تفکرات منفی  , انسان خوش بین  , منفی بینی  , افراد منفی باف و بدبین ,  فرد مبتلا به بدبینی  , بدگویی و عیبجویی , بدبینی را از خود دور کنید

بدبینی را از خود دور کنید


 تا حالا شده از اینکه نسبت به بعضی چیزا و بعضی افراد بدبین هستید ، از خودتون دلخور بشین و بخواهید به همه چیز و همه کس ، یه جور دیگه نگاه کنید ؟

” چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید
واژه ها را باید شست، واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد
چتر ها را باید بست، زیر باران باید رفت
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد؛ با همه مردم شهر زیر باران باید رفت
دوست را زیر باران باید دید، عشق را زیر باران باید جست
زیر باران باید بازی کرد، چیز نوشت، حرف زد، نیلوفر کاشت
زندگی ، تر شدن پی در پی، زندگی آب تنی در حوضچه ی اکنون است ”

سهراب سپهری

admin بازدید : 117 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

ررژیم غذایی سامندان , فشار خون بالا

با افزايش سن و با بروز بيماري و مصرف دارو در خوردن بعضي از مواد غذايي بايد دقت بيشتري داشت. به عنوان مثال داروي فشار خون بالا ،اضطراب يا بي خوابي با مصرف آب گريپ فروت تداخل ايجاد مي کند بنابراين بهتر است به جاي گريپ فروت از پرتقال و ليمو شيرين استفاده کنيد.

admin بازدید : 132 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 یک روزخوب  , رازهای داشتن یک روز خوب ,  توصیه هایی برای داشتن روز خوب ,  مراحل داشتن روزهای شاد ,  روزهای شاد ,  روزهای خوب  , رازهای موفقیت

 

برای بسیاری از افراد برخاستن از خواب صبحگاهی و شروع یک روز، سخت ‌ترین زمان در روز است .

این ۷ عادت به شما کمک می ‌کند روز خود را بهتر آغاز کنید.

۱- بدن‌ تان را بکشید

بهترین کار این است که قبل از برخاستن، هر یک از اعضا را برای ۱۵ ثانیه بکشید. مثلا از دستان خود شروع کنید و هر یک از انگشتان را بکشید. بعد می ‌توانید پاهای خود را بکشید و در نهایت گردن و کمر را کش و قوسی دهید.

این نوع حرکات سبب نرم شدن ماهیچه و مفاصل، جریان بیشتر خون و اکسیژن‌ رسانی بالاتر به بافت ‌ها می‌ شود.

admin بازدید : 147 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 ماسک های طبیعی ,  ماسکی برای طراوت پوست  , ماسکی برای درخشندگی پوست  , ماسک سفید کننده پوست ,  چهره‌ای دلنشین  , ماسک طبیعی  , پوست مو وزیبایی

 

ماسک های طبیعی برای تازگی و طراوت پوست

این روزها انگار چین و چروک صورت بیش از هر چیزی در چشم ما آدم‌ها می‌نشیند. خیلی‌ها روزی چند بار جلوی آیینه می‌ایستند و سر و صورت‌شان را برانداز می‌کنند؛ گویا همه چیز در این صورت نهفته است؛ آن‌چنان که گاهی جای سیرت را هم می‌گیرد.

به همین دلیل کم نیستند افرادی که دائم در این فکرند که چگونه می‌توان این چروک‌ها را از بین برد و بر صورت، پوستی نرم و صاف نشاند.
چه می‌شود کرد، این است دیگر.البته داشتن چهره‌ای دلنشین همیشه اثری مثبت در روحیه انسان دارد و اگر بتوان با روش‌هایی ساده و کم​هزینه به آن دست یافت، به بیراهه نرفته‌ایم.

admin بازدید : 102 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

مضرات روغن پالم, روغن پالم چیست

از روغن پالم چه می دانید
روغن پالم (که از میوه درخت نخل روغنی به دست می‌آید)، پرمصرف‌ترین روغن گیاهی جهان است. روغن پالم همچون انواع دیگر روغن مضراتی دارد، اما در مجموع مضرات آن در مقابل روغن‌هایی مثل ترانس کمتر است.

|بقیه توضیحات در ادامه مطلب |

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 47,794
  • بازدید کلی : 427,802