loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 70 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

روشهای چاق شدن

من هم زمانی لاغر بودم. خیلی لاغر. فقط این هم نبود، من عاشق ورزش کردن بودم، ولی همیشه اندام خیلی لاغری داشتم. امکان نداشت کسی من را بدون لباس ببیند، و هیچ‌وقت در مکان عمومی مانند ساحل و یا استخر عمومی، لباسم را در نمی‌آوردم. به سختی می‌توانستم وزن اضافه کنم. از طلوع تا غروب خورشید می‌خوردم ولی هیچ‌وقت وزنم تغییری نمی‌کرد. این روند تا آخر دوران دبیرستان ادامه داشت.

دو سال بعد وقتی ۲۰ سالم شد، زندگیم تغییر کرد. از ۶۵ کیلوگرم لاغر مردنی، به ۸۵ کیلوگرم عضلانی رسیدم. قوی‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کردم شدم و توانستم با اطرافیانم راحت‌تر ارتباط برقرار کنم. حالا در این مقاله سعی دارم نکاتی را که در این دو سال آموختم با شما در میان بگذارم. سعی دارم تمرین عضله سازی، هوازی، رژیم غذایی، و حتی مکمل‌های غذایی که در مدت استفاده کردم را برای شما بازگو کنم.

admin بازدید : 96 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

5 خوراکی چربی سوز برای کاهش وزن


کاهش وزن آسان نیست. اما بعضی از غذاها هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند. این ابر غذاها، سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند و همچنین باعث می‌شوند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

admin بازدید : 93 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

ماه رمضان فرصتی است تا در خوردن غذاهای مورد علاقه‌تان حسابی خودکشی کنید. خب شما یک روز کامل هیچی نخورده‌اید، پس حتما در هنگام افطار مستحقش هستید، نه؟ اما از سوی دیگر، ماه رمضان فرصتی تازه است تا یک سبک زندگی سالم را برای بدنتان آغاز کنید. اگر تمایل دارید تا این ماه رمضان وزن کم کنید، آنوقت ۶ نکته‌ای که در ادامه به آنها اشاره کرد‌ه‌ایم، برایتان بایدی می‌شود.

admin بازدید : 92 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یوگا چیزی بیشتر از حرکات کششی است. بیایید ببینیم کدام انواع یوگا به مشکلات شایعی مانند بی خوابی، افسردگی، هاضمه، درد عضلانی، خستگی و اضطراب کمک می‌کنند. اگر به تازگی با یوگا آشنا شده‌اید، احتمالا نمی‌دانید که چند نوع یوگای مختلف وجود دارد. قدمت یوگا به حدود ۴ هزار سال پیش بر می‌گردد و در طول این زمان، سبک‌های یوگای بسیاری ایجاد شده است..

admin بازدید : 152 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

 

به گزارش لکسی98 به نقل از مجله سلامت ؛ اگر میخواهید عضلات شکم‌تان شش تکه شود ، ورزش خالی کافی نیست باید در کنار تمرین سنگین رژیم غذایی مناسبی هم داشته باشید در این مقاله ما ۸ ماده غذایی فوق العاده را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند به شما در هدفتان کمک کند.

admin بازدید : 49 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

دویدن و پیاده روی های تند بسیار عالی است. این فعالیت ورزشی نه تنها موجب کاهش وزن و سوزانده شدن کالری های اضافه می شود، بلکه به کاهش استرس و تقویت عضلات بدن نیز کمک می کند. البته برای این امر حتما باید کفش مناسب به پا کنید تا اثرات منفی نداشه باشد و به جای ثواب کردن، کباب نشوید!..

admin بازدید : 82 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

درد حاصل از تمرینات و فعالیت‌های فیزیکی، معمولا علامت این است که عضلات در حال ترمیم و رشد خود هستند. اما این درد در مواقع دیگر نشانه‌ی آسیب دیدگی است. بدون در نظر گرفتن اینکه چرا عضلات شما درد گرفته‌اند، باید به آنها زمان بدهید تا استراحت کنند و اصطلاحا ریکاور یا ترمیم شوند. در این بین ویتامین‌هایی هم هستند که به این فرایند کمک می‌کنند...

admin بازدید : 119 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

وزني که ما داريم، محصول موازنه کالري‌هاي دريافتي و مصرفي ماست. براي افزايش يا کاهش وزن بايد در اين موازنه مداخله کرد؛ به نحوي که با افزايش کالري‌هاي دريافتي و کاهش کالري‌هاي مصرفي مي‌توان وزن خود را اضافه کرد و برعکس، با کاهش کالري‌هاي دريافتي (از طريق اصلاح رژيم غذايي) و افزايش کالري‌هاي مصرفي (از طريق ورزش يا فعاليت‌هاي بدني مناسب) مي‌توان وزن خود را کاهش داد..


admin بازدید : 89 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

کاهش وزن چربی سوزی

جای هیچ سوالی نیست که چربی سوزی، یک پروسه‌ی ۲۴ ساعته است. برای اینکه آتش درونتان را شعله ور نگه دارید، باید در طول روز هر دو سه ساعت یکبار چیزی بخورید. نه تنها این، بلکه باید در هر زمان، غذای مناسبی را انتخاب کنید تا متابولیسم بدنتان دور برداشته و سیکس پکتان آماده‌ی نمایان شدن بشود.

در ادامه مطالب همراه ما باشید

admin بازدید : 102 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

weight-loss کاهش وزن

من اغلب به افرادی که تلاش می‌کنند چند پوند وزن کم کنند، بجای اینکه بگویم چه کارهایی را باید انجام دهند، می‌گویم که چه کارهایی را نباید انجام دهند!

کاری که باید انجام دهید، آنقدر ساده است که مردم باور نمی‌کنند مفید باشد. این معادله‌ای جادویی از کارهایی که باید انجام دهید است:

یاد گرفتن اینکه چطور از غذا، غذا خوردن و ورزش لذت ببرید + تحرک + توجه به بدنتان + خوردن یک رژیم غذایی متعادل شامل همه‌ی غذاها (مصرف بعضی از غذاها باید کمتر باشد) = راه سالم کاهش وزن و حفظ آن

ممکن است با پیروی از این معادله کمی‌بیشتر طول بکشد تا به نتیجه برسید، اما آیا ترجیح نمی‌دهید که نتایج بدست آمده برای یک عمر دوام داشته باشد؟
اگر می‌خواهید از یک روند کاهش وزن پایدار و سالم و یک رابطه‌ی شاد با مواد غذایی لذت ببرید، ۱۰ کاری  را که در ادامه مطلب گفته ایم را انجام ندهید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 47,763
  • بازدید کلی : 427,771