loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 57 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

لیلا و علی نزدیک به دو سال است که ازدواج کرده اند. لیلا که شغل او ایجاب میکرد کل طول هفته در سفر باشد و فقط آخر هفته ها به خانه بیاید، شدیداً به استراحت نیاز داشت. او از فعالیت های انفرادی مثل کتاب خواندن و دویدن لذت می برد. اما علی واقعاً در طول هفته دلتنگ همسرش میشود و به همین دلیل دوست دارد که آخر هفته ها را با هم بیرون بروند.

اوایل علی تمایل لیلا به تنها بودن را بخاطر راضی نبودن از ازدواجشان تصور میکرد و لیلا هم تصور میکرد که علی به نیازهای او بی تفاوت است.

این ممکن است داستان زندگی خیلی از شما باشد. خیلی ساده ممکن است درمورد اولویت ها و دیدگاه همسر دچار سوءتفاهم شویم، مخصوصاً اگر فردی زودرنج باشیم و نتوانیم خیلی راحت حرفهای مان را به زبان بیاوریم.

مشکل اینجاست که حرف نزدن خودش بزرگترین مشکل است. وقتی زوج ها اسیر چرخه منفی مکالمه شوند، دیگر اصلاح آن برایشان دشوار خواهد بود.

خوشبختانه، با ایجاد بعضی اصلاحات در روش گفتگو و ارتباطتان میتوانید از بروز این سوءتفاهم ها جلوگیری کرده و یا در صورت بروز آنها را حل و فصل کنید...

admin بازدید : 89 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

بچه

برای اینکه فرزندانتان را با کودکان دیگر مقایسه نکنید، دلایل زیادی وجود دارد. این مقایسه چه با خواهر و برادرهای او باشد و چه با بچه یکی از آشنایان، قرار دادن فرزندتان در معرض اینگونه مقایسات، اعتمادبه‌نفس آنها را به شدت خدشه‌دار کرده و باعث می‌شود احساس حقارت کنند. باوجود این، بسیاری از والدین وقتی می‌بینند فرزندشان به خوبی بچه‌های دیگر نیست، دست به این مقایسه‌ها می‌زنند. در زیر به دلایل مهمی اشاره می‌کنیم که به شما نشان می‌دهد چرا نباید فرزندتان را با دیگران مقایسه کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 81 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

 

couple-fight-money

دعوا کردن با همسرتان کاملاً طبیعی و سالم است. شما دو آدم کاملاً جدا از هم هستید و گاهی اوقات ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشید. اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید این است که چیزهایی که بعد از دعوا به زبان می‌آورید، به همان اندازه حرف‌هایی که در لحظات داغ و آتشین عشق‌بازی می‌زنید، اهمیت دارند. اینجا ۱۰ واکنشی را عنوان می‌کنیم که بعد از دعوا به هیچ عنوان نباید از شما سر بزند، چه مشکلتان را حل کرده باشید و چه در حین و بین بخشش و گذشت باشید. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 91 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

 ویژگی های شخصیتی افراد شکاک ,  افراد شکاک ,  ویژگی افراد شکاک ,  شخصیت افراد شکاک  , ابراز احساسات اشخاص ,  ریشه بی اعتمادی  , درد و دل کردن با دیگران ,  شخصیت افراد شکاک  , روانشناسی

ویژگی های افراد شکاک از نظر شخصیتی

اگر این موضوع را به خاطر بسپارم که نباید به کسی اعتماد کرد و دنیای اطراف دنیای خوبی نیست، هیچ گاه آسیب نمی بینم.

بی اعتمادی از آن بلاهایی است که فرد را محکوم به زندگی در جهنمی دائمی می کند ، او در جامعه جایی ندارد و محکوم به تنهایی ابدی است. کسانی که دچار بی اعتمادی هستند نسبت به روابطشان دیدی منفی دارند، و بیش از هر کسی خودشان را آزار میدهند چرا که هیچ گاه نمی توانند یک رابطه خوب و صمیمانه را تجربه کنند. در اعماق درون، خواهان عشق ورزیدن و از بین بردن تمام شک ها هستند و فکر می کنند این اتفاق هیچ وقت رخ نخواهد داد. اغلب به مسخره کردن دیگران می پردازند. همیشه می توانند به جنبه های یأس آور و منفی هر امری نگاه کنند .افرادی بدبین و اهل طعنه زدن اند.

admin بازدید : 99 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 شوهر غیرتی  , رگ غیرت ,  بی غیرتی مردان  , اهمیّت بحث غیرت ,  تعریف غیرت مرد ,  غیرت مرد نسبت به همسر  , حد و حدود غیرت  , نوع غیرت  , طالب غیرت

حد و مرز غیرت در روابط زناشویی


در زندگی با افرادی مواجهه شده‌اید که خود را غیرتی می‌دانند، به اصطلاح رگ غیرتشان می‌گیرد.  یا بالعکس کسانی که بویی از غیرت نبرده‌اند آیا وجود این صفت در مردان خوب است یا بد؟

غیرت یکى از صفات و ویژگى‌هاى طبیعى انسان است و هر کس به صورت غریزى و فطرى از آن برخوردار است. وجود این صفت باعث آن مى‌شود که آدمى از آنچه که دوست مى‌دارد و یا وظیفه محافظت از آن بدو سپرده شده است ، نگاهبانى نماید . غیرت، صفتی لازم برای حفظ و حراست از کیان خانواده است اسلام عزیز مدلی از روابط میان محرم و نامحرم را طراحی کرده که به صلاح زندگی است و آن را از آفات جدی حفاظت می‌کند لذا مومن باید غیور باشد و نسبت به این مرزها حساس باشد. به نظر می‌رسد یکی از دلایل ناهنجاری های امروز بی غیرتی مردان است. اما نباید فراموش کرد غیرت نیز حد و مرزی دارد.

admin بازدید : 144 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دوران نامزدی, بعد از ازدواج , همسر آینده

در دوران نامزدی هستید و فکر می کنید محبتی که می گویند بعد از ازدواج پدیدار می شود، هنوز به قدر کافی شکل نگرفته. دوست دارید به همسرتان نزدیک تر شوید و خودتان را به او ثابت کنید، می خواهید طوری در دل همسرتان و خانواده اش جا شوید که همین اول کاری، جا پای خود را محکم کنید. این مطلب را بخوانید و با روش هایی برای دلبسته تر کردن همسرتان به خود آشنا شوید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 47,784
  • بازدید کلی : 427,792