loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 136 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

راهنمای خرید چمدان, خرید چمدان مسافرت

 

همه ما با شنیدن نام سفر به یاد حمل کننده های باوفای لباس و وسایل شخصی مان افتاده و سریع به سراغ آنها رفته و جویای احوالشان می شویم تا مبادا گرد مدتی انبارنشینی بر آنها نشسته یا آسیبی دیده باشند و به این ترتیب از همراهی ما در سفر محروم شوند.

زیرا در صورت بروز چنین اتفاقی ناچاریم قید حمل آسان و امن وسایل سفر را زده یا برای خرید یک نمونه جدید اقدام کنیم. اینجا است که اهمیت این کالا برایمان مشخص می شود. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 103 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

غذاهای مخصوص گردش,پخت غذاهای پیک نیک


قطعا مي‌دانيم كه در طبيعت، خوردن غذا، آن هم در كنار خانواده مزه‌ ديگري دارد. ما به شما پيشنهاد چند مدل غذاي مخصوص گردش و مسافرت مي‌دهيم كه براي دور هم بودن خانوادگی از لحاظ اقتصادی به‌صرفه تر باشد

admin بازدید : 100 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

کارهای بعد از افتادن گوشی درآب,نحوه خشک کردن گوشی


ممکن است برای شما هم پیش‌ آمده باشد که موبایلتان در آب بیفتد. بسیاری‌ از افراد نمی‌دانند در ‌این شرایط چه اقداماتی باید انجام دهند.

روش‌هاي پيشنهادي ما مي‌تواند در نجات تلفن ‌همراهتان‌ مفيد ‌واقع شود. البته توجه ‌داشته باشيد‌ در بعضي موارد، رطوبت نفوذ‌كرده به موبايل موجب زنگ‌زدگي جزئي درون آن مي‌شود كه به مرور زمان گسترش پيدا مي‌كند. بنابراين حتي بعد از عمليات موفقيت‌آميز نجات، گوشي خود را به يك حرفه‌اي بسپاريد تا آن را باز كرده و تمامي قطعات آن را چك كند. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 186 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

روش های تمیز کردن یخچال,علت بو گرفتن یخچال

در یخچال را باز می کند و پارچ آب را بر می دارد. لیوان را پر از آب می کند، اما به محض نوشیدن اولین جرعه، از نوشیدن ادامه آب منصرف می شود و می گوید: « این دیگر چه طعم بدی است!». اگر شما هم تا به حال در چنین وضعیتی قرار گرفته اید، توجه داشته باشید که پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین در وهله اول باید از ایجاد بوی نامطلوب در یخچال جلوگیری کنید و قدم اول برای رسیدن به این امر، رسیدگی و تمیز کردن مرتب قفسه ها و مواد داخل یخچال است. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 101 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

خوشبو کردن خانه,داشتن خانه ای خوشبو

 

با این روشها همیشه خانه ای خوشبو خواهید داشت.

یک کدبانو باید علاوه بر تمیز نگه‌داشتن خانه و نظافت بصری آن، مراقب خوش‌بو بودن خانه نیز باشد و نگذارد اتاق‌های خانه بوی نامطبوع بگیرند. روش‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توان با کمک آنها بوی خوشی در فضای خانه به‌وجود آورد. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 101 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

 

راههای گردگیری,نحوه فرار از گرد و خاک


گردگیری یکی از کارهای همیشگی و بی‌پایان برای تمیز نگه داشتن خانه است.
اگر چه نمي‌توانيم براي هميشه از گردوخاك نشسته بر وسايل خانه، خلاص شويم ولي راه‌حل‌هايي براي كم شدن گرد و غبار و راحت تميز كردن خانه داريم.در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 86 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

 

نکات درست کردن کباب کوبیده,راهنمای پخت کباب کوبیده


کباب کوبیده یکی از غذاهای سنتی ایرانی هاست که 4 نوع اصلی دارد؛ کباب کوبیده ساده، کباب کوبیده لقمه ای، کباب نگینی (که روی گوشت به سیخ کشیده شده، تکه های کوچک جوجه کباب گذاشته می شود) و کباب کوبیده زعفرانی.

برای آماده سازی و طبخ کباب کوبیده ساده باید 9 نکته را رعایت کرد که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم داشت


admin بازدید : 103 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

تزیین هندوانه شب یلدا,تزیین هندوانه با کیک و بستنی

 

 


در اینجا درست کردن و تزئین هندوانه شب یلدا به شکل گنبدی و گرد به شما آموزش داده شده است که این مدل هندوانه با لایه ای از بستنی و لایه ای از کیک طعم دار شده است.

در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 89 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

وسایل آسیب رسان به جاروبرقی,استفاده صحیح از جاروبرقی

 

شاید وسوسه انگیز باشد که به هم ریختگی ها را با یک حرکت سریع عقب و جلوی جاروبرقی تمیز کنید، اما ممکن است بعداً پشیمان شوید. برخی چیزها به جاروی شما آسیب می زنند.

در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 120 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

 

آموزش بافتن دستکش های بدون انگشت + عکس


در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه با کمی خلاقیت می توانید دستکش های بدون انگشت که این روزها مطابق با مد روز هم می باشند ببافید و در فصل سرد زمستان از آنها استفاده کنید..

admin بازدید : 96 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

 

روش سرخ کردن پیاز, بهترین روش سرخ کردن سبزیجات


ما در این روشها مقوی‌ترین غذاها را با بهترین روش های پخت ادغام كرده تا هم طعم را بهبود داده و هم از خواص مواد غذایی به گونه ای بهینه استفاده شود. همچنین از راههایی بسیار سریع و آسان برای آماده كردن غذاها استفاده می‌شود. در نتیجه شما سالم ترین آشپزی جهان را خواهید داشت ..

admin بازدید : 134 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

 

نکاتی برای پخت کباب کوبیده,پخت کباب کوبیده در خانه


اگر تمایل داشته باشید کباب را در منزل تهیه کنید، از سلامت آن مطمئن هستید، معمولا برای تهیه کباب سیخی از گوشت گوسفند با چربی بیشتر (قلوه گاه) استفاده می شود..
در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 121 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

 

قوانین داشتن خانه سالم,راههای پاک کردن هوای خانه

 

همه ما دوست داریم محیط زندگی مان تمیز و سالم و سرسبز باشد اما بیشترمان نمی دانیم که با روش های ساده ای می شود به این هدف دست پیدا کرد. آشنایی با قوانین سه گانه زیر و اجرای توصیه های مربوط به هر یک از این ۳ قانون کمک تان می کند خانه ای سبزتر و سالم تر داشته باشید.

admin بازدید : 85 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

نگهداری اشیای هنری, نحوه نگهداری از اشیای هنری


سوال: نظرتان در مورد نگه داری از تابلو ها چیست؟ چگونه باید ما چارچوب ها و نقاشی ها را گردگیری کنیم؟

جواب: ما توصیه می کنیم که نقاشی ها را به طور منظم گردگیری کنید و برای این کار از یک مسواک یا فرچه خشک، تمیز، و نرم استفاده کنید. در مورد چارچوب ها بهتر است از یک پارچه نم دار یا هرچیزی که برای مبلمان خانه از آن استفاده می کنید. البته این کار باید براساس مواد و مصالح و جنس چارچوب ها صورت بگیرد. نکته قابل توجه این است که حتما محصولات کاغذی را از مکان های مرطوب مانند حمام یا فضاهای پیرامونی اجاق گاز دور نگه دارید.

باما در ادامه مطلب همراه باشید

admin بازدید : 114 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

بهترین روش تی کشیدن,آموزش تی کشیدن زمین


اگر زمین زیر پای شما کمی چسبناک شده ، وقت تی کشیدنش رسیده . چون چیز پیچیده ای در مورد تی کشیدن وجود ندارد ، ابزار و تکنیک درست ، تی کشیدن را موثر تر می کند و از طاقت فرسایی آن می کاهد .

در ادامه مطلب همراه ما باشید.

admin بازدید : 115 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (1)

 

شناخت روغن زیتون تقلبی,چطور روغن زیتون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟,انتخاب روغن زیتون مرغوب

تائید اصالت روغن زیتون از اهمیت به سزایی برخوردار است. روغن زیتون به دلیل قیمت و ارزش بالای تغذیه‌ای، با روغن‌های معمولی و کم ارزش مخلوط و به بازار عرضه می‌‌شود. با این حال تشخیص روغن اضافه شده به روغن زیتون معمولاً به آسانی انجام نمی‌‌شود چرا که گاهی روغن اضافی را طوری انتخاب می‌‌‌کنند که هیچ تغییری در شاخص‌ها (عدد یدی، عدد صابونی، تغییر ضریب شکست نور) به وجود نیاید..

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 47,764
  • بازدید کلی : 427,772