loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 112 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

به فاصله کمی از او، زن جوان همانند انسان مسخ شده ای تنها به کف اتاق خیره شده بود و جملات نامفهومی را یکی پس از دیگری زیر لب بازگو می کرد. زن جوان جرات نگاه کردن به چهره شکسته شوهرش را نداشت و مدام آرزوی مرگ می کرد.

 به فاصله کمی از آنها ۳ متهم که در نگاهشان شرارت موج می زد، با دستبندی که به دستشان قفل شده بود بخوبی می دانستند که از انسان بودن تنها نام آن را به همراه دارند….

admin بازدید : 97 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

ازهم تیتر یک روزنامه ها خبر از یک تجاوز می دهد . تجاوز دسته جمعی به یک دانشجوی دانشگاه ازاد و در انتهای تیتر شاهد خودکشی دختر مورد تجاوز قرار گرفته هستیم ..

admin بازدید : 76 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

تمیزترین شهرهای جهان از چه راه‌کارهایی برای تمیز نگه داشتن شهرها استفاده می‌کنند؟ آیا قوانین شهری سخت‌گیرانه و جریمه روشی کارآمد است؟ با ما در ادامه همراه باشید

admin بازدید : 123 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

 

در جدیدترین گزارش سال 2015 که ده برند برتر دنیا معرفی شد،اپل جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. در این بین اپل و گوگل همیشه در رقابتی تنگانگ با یکدیگر هستند اما برند اپل برتری خاصی دارد..

admin بازدید : 95 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

حملات و نقض امنیت به طور روزانه اتفاق می افتد؛ یکی بزرگ و دیگری کوچک. طبق بررسی شبکه های جمع کننده اطلاعات و امنیت 15 مورد از بزرگترین نوع این حملات و نقض ها در قرن اخیر رخ داده است.

 


admin بازدید : 109 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

clash-of-clans-clan-wars

 

گیم‌پلی یکی از اصلی‌ترین ارکان هر بازی استراتژی است. قوانینی که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید تسلط بیشتری روی بازی و اجزا آن داشته باشید. در این مقاله شما را با ۳۰ نکته مفید و کلیدی بازی Clash of Clans آشنا کنیم..

admin بازدید : 86 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

در شناختی که از بدن انسان به دست آورده‌ایم، اکثر آنچه هنوز قادر به درک آن نیستیم به مغز ما باز می‌گردد. سؤالات زیادی از مرگ و زندگی، آگاهی و خواب و احساس وجود دارد که هنوز جوابی برایشان یافت نشده است..

admin بازدید : 70 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

فهرست سالانه تأثیرگذارترین ستاره‌های جهان در عرصه‌های مختلف از جمله سینما و موسیقی در حالی منتشر شده است که ستاره‌های موسیقی صدرنشین این فهرستند ولی اهالی سینما بیشترین سهم را در میان 20 نفر اول این فهرست به خود اختصاص داده‌اند..

admin بازدید : 97 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)
آیا شانس وجود دارد؟

در سال 1992، آرکی کاراس که آن زمان پیشخدمت بود به لاس وگاس رفت. او پنجاه دلاری که با خود برده بود را تا سال 1995 به 40 میلیون دلار رسانده بود. این اتفاق، بزرگترین زنجیرۀ برد در تاریخ قمار را رقم زد. اکثر ما ممکن است این ماجرا را یک نمونۀ فوق‌العاده از اقبال فراوان بدانیم. یا ممکن است بگوییم آرکی “عجب آدم خوش‌شانسی است!”

یک متخصص آمار و احتمالات، احتمالاً به خرافاتی بودن ما خواهد خندید، و در عوض از یک سری فرآیندهای شانسی که در مورد کاراس جواب داده است، برایمان خواهد گفت. در بستر بزرگی که بر آن شانسی بودن حاکم است، هر اتفاقی در هر کازینویی احتمال رخداد دارد. خوش شانس خواندن کسانی که از این شانسی (تصادفی) بودن اتفاقات سود برده‌اند، فقط برچسبی است که پس از رخداد بر آن فرد زده‌ایم...

admin بازدید : 122 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

Happiest-Country


همیشه اینکه بدانیم در هر بخشی از زندگی لقب «ترین‌ها» به چه افرادی تعلق می‌گیرد، می‌تواند خیلی جذاب باشد. این بار طی نظرسنجی که اخیرا انجام شده است به سراغ شادترین مردم جهان رفته‌اند. به نظر شما ایران در این زمینه چه رتبه‌ای دارد؟

admin بازدید : 127 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)
دیدنی‌ترین پل‌های پیاده‌روی جهان

پل‌ها همواره نماد قدرت معماری یک کشور بوده‌اند. امروزه، پل‌های بی‌نظیری ساخته شده‌اند که علاوه بر زیبایی فراوان، خطرناک هم هستند. البته عبور از روی این پل‌ها با چاشنی شانس همراه است!

به گزارش لکسی98 به نقل از آلامتو و فرادید، در ادامه با برخی از این پل‌های دیدنی و خطرناک آشنا خواهید شد

admin بازدید : 79 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

success-money


سایت دبلیو ان دی در پاسخ به سوال عمومی که ثروتمندان در کدام منطقه ازجهان زندگی می کنند گزارشی تحلیلی و آماری منتشر کرده است. این گزارش همچنان از برتری اروپا حکایت دارد.

admin بازدید : 94 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

ساختمان سازی Sky-City-China

 

چینی ها سلطان ساختمان سازی سریع اند و پیش از این نیز رکوردهای خارق العاده ای را در ساخت برج های چند ده طبقه تنها در چند روز از خود بجا گذاشته بودند.

به گزارش لکسی98 به نقل از آلامتو و مهر: یک شرکت ساختمان سازی در چین توانسته برج ۵۷ طبقه ای را بوسیله آجرهای پیش ساخته، تنها در ۱۹ روز بسازد. بدین صورت رکورد فوق العاده ساخت سه طبقه کامل در هر روز زده شد.سپ

admin بازدید : 81 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

یک خانواده انگلیسی که از 200 سال پیش تاکنون تنها فرزند پسر در آن ها بدنیا آمده است در اتفاقی جالب و نادر به تازگی صاحب یک فرزند دختر شدند.

آخرین بار در زمان امپراتوری ناپلئون بناپارت فرانسوی در سال 1809 در این خانواده یک دختر بدنیا آمده بود. بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 134 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

شهر ممنوعه Forbidden City

چین دارنده قدیمی‌ترین تمدن مداوم در جهان، بسیاری از جاذبه‌های تاریخی مانند شهر ممنوعه معروف، دیوار بزرگ و ارتش تراکوتا را عرضه می‌دارد. در سال‌های اخیر چین با تصمیم گیری‌های مناسب اقتصادی و اقتصاد باز در تجارت خارجی به سرعت مدرنیزه شده است. دورنمای شهری بلند پروازانه از شانگهای و دیگر شهرهای چینی تاکیدی بر این پیروزی از این روند دارند.

به گزارش لکسی٩٨ به نقل از جاده های سبز ؛ سفر به چین به طور فزاینده آسان‌تر شده هر چند دیدن همه جاذبه‌های توریستی  در چین با توجه به اندازه گسترده‌ی این کشور ناممکن باشد. در این مقاله ۱۰ جاذبه برتر چین را به شما معرفی میکنیم.

admin بازدید : 167 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

شهر خطرناک

رتبه بندی جدیدی از خشن ترین و خطرناک ترین شهرهای دنیا توسط «شورای شهروندان مکزیک برای امنیت عمومی و عدالت کیفری» معرفی شده که معیار این لیست، تعداد قتل های رخ داده در شهرها بوده است.

به گزارش لکسی٩٨ به نقل از مهر ؛جالب است بدانید که هر چند کشورهای آمریکای جنوبی تنها ۸ درصد جمعیت دنیا را در خود جای داده اند، اما بنابر آمارهای سازمان ملل یک سوم کل قتل های دنیا در این ناحیه اتفاق می افتد.

قاچاق مواد مخدر، جنگ های تبهکاران، بی ثباتی سیاسی، فساد و فقر در این منطقه دست به دست هم داده اند تا موجب بروز خشونت ها و نا امنی های بسیاری در این منطقه شوند.

admin بازدید : 163 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

white-gold-caviar

 

تا به حال فکر کرده اید که گران ترین غذایی که می توان در این کره خاکی خورد چیست؟ این غذا تنها در رستوران های بسیار شیک که توانایی خرید محصولات اولیه را برای درست کردن تنها یک پرس را دارند سرو می شود.

یک نوع خاصی از خاویار که تنها در گونه نادری از ماهی خایار یاد می شود به همراه مقداری طعم دهنده و البته زیبا شده توسط دانه های طلای 24 عیار گران ترین غذایی است که می توان روی کره زمین سفارش دارد و خورد. بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 118 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
عجیب‌ترین جشن عروسی دنیا در تایلند+عکس

چند زوج تایلندی جشن ازدواج خود را به شیوه‌ای متفاوت، در تابوت برگزار کردند، چرا که معتقدند این اقدام بدشانسی را از آنها دور می‌کند.

در حالی که بیشتر زوج های جوان بر این باورند که روز عروسی آنها آغاز زندگی جدید دو نفره است، 10 زوج تایلندی باور دیگری از زندگی دارند و با به تصویر کشیدن عبارت قدیمی “در کنار هم تا مرگ”، مراسم خود را به گونه دیگری برگزار کردند. بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 122 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

banana-art10

“استفان بروش” هنرمند آلمانی یک حرفه ای در تبدیل کردن موز به تابلوی نقاشی است. این مرد می تواند با استفاده از موز هنرنمایی های خارق العاده ای انجام دهد که از دست هیچ هنرمند دیگری ساخته نخواهد بود.

این هنرمند 37 ساله با ترکیب کردن هنر نقاشی، کنده کاری بر روی پوست موز آثار شگفت انگیزی درست می کند. بقیه توضیحات و تصاویر در ادامه مطلب

admin بازدید : 318 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

cable-car-apartment2

اقامت یک شبه در کوه ها می تواند بسیار زیبا و خاطره انگیز باشد و چیزی که آن را بیش از هر شب دیگری خاطره انگیز می کند منظره بی نظیری است که روز بعد جلوی چشم های شما قرار گرفته است و مانندش را هرجایی نمی توانید پیدا کنید. حالا فرض کنید این اقامت در اتاقی لوکس و به صورت معلق میان کوه ها باشد آن وقت لذتش دو برابر می شود. بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 110 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (1)

Benjamin-Bennett2-550x309.jpg

 

یک جوان ۲۵ ساله روزانه به مدت ۴ ساعت از خودش در یک حالت ثابت و بی سروصدا فیلمبرداری می کند و در یوتیوب قرار می دهد.

به گزارش لکسی98 به نقل از مهر ؛ «بنجامین بنت» احتمالا عجیب‌ترین کاربر یوتیوب باشد. او در شش ماه گذشته خیلی ساکت و آرام و با لبخند جلوی دوربین می‌نشیند و به لنز خیره می‌شود. بنجامین تاکنون ۱۲۰ ساعت فیلم به همین شکل از خودش در یوتیوب بدون هیچ توضیحی منتشر کرده است.

فیلم های بنجامین بدون هیچ صدا و صوتی ساخته شده اند و برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که هدف این پسر از ساخت و انتشار این فیلم ها چیست ؟ با اینکه برخی فکر میکنند این حرکت بنجامین نوعی هنرنمایی است اما عده ای هم اعتقاد دارند که وی یک بیمار روانی است و دلیل مشخصی برای این کار وجود ندارد. بقیه در ادامه مطلب

 

admin بازدید : 88 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)
ستاره هایی که از بدو تولد پولدار بوده اند
اغلب ما هیچ گاه به شهرت و ثروت دست نمی یابیم، که مسئله ای کاملا طبیعی است، زیرا تنها درصد کمی از مردم به این دو دست پیدا می کنند. با این حال برخی ثروتمند به دنیا می آیند و خودشان نیزشهرت و ثروت بیشتر را به دست می آورند. شاید عادلانه به نظر نرسد، اما بسیاری از این افراد، ولی نه همه آنها، پولدار با استعداد و باهوش نیز هستند. کدام ستاره ها قبل از معروف شدن هم حساب های بانکی تپلی داشته اند؟  در ادامه مطلب همراه ما باشید
admin بازدید : 116 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

کله هندوانه‌ای watermelon-head

چندی پیش مترو شهر پکن شاهد یک مرد عجیب بود که مسافران را می ترساند و به نظر از این کار بسیار لذت می برد تا اینکه با شکایت های مختلف بالاخره پلیس توانست این مرد را دستگیر و بازداشت کند.بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 110 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

skellie-skeleton4

شبکه اجتماعی اینستاگرام چند وقتی می شود که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تعداد صفحات این شبکه به سرعت در حال رشد است و می توان صفحات گوناگون و عجیب بسیاری در میان آن ها پیدا کرد که امروز سراغ عجیب ترین آن رفته ایم.

عجیب ترین صفحه اینستاگرام را می توان مربوط به یک اسکلت دانست. این اسکلت که در صفحه ای به نام @omgliterallydead فعالیت می کند حالا به ۱۵۰ هزار دنبال کننده رسیده است و در آن تنها می توانید عکس های این اسکلت را در حالت های مختلف مشاهده نمایید. به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 103 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

تست روانشناسی

اگر چرخی در دنیای مجازی یا قفسه کتاب‌های روانشناسی عامه‌پسند بزنید، احتمالا با تست‌های بی‌شماری روبه‌رو می‌شوید که ادعا می‌کنند از شخصیت واقعی‌تان پرده بر می‌دارند اما توصیه ما این است که به هر تستی اعتماد نکرده و هر ادعایی که در مورد شخصیت‌تان می‌شود را باور نکنید.

دکتر فیل، روانشناس سرشناس آزمایشی را برای شناخت بهتر کارمندانش انجام داده و آن را به نام خود ثبت کرده است. او ادعا می‌کند این تست که به نام «تست دکتر فیل» مشهور است، می‌تواند با پرسیدن ۱۰ سؤال ساده، شما را بهتر با خودتان آشنا کند.. در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 81 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

dramatic-theater-actress-on-stage

تا بحال چندین بازیگر در حالی که مشغول بازی کردن بروی صحنه بوده‌اند مرده‌اند؛ با اینحال، این داستان احتمالا بخصوص‌ترین و کنایه‌آمیزترین این حوادث است. این اتفاق برای زن بازیگری به نام ادیث وبستر افتاد. بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 75 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

اگر به دنبال خرید لپ‌تاپی ارزان و در عین حال با کارآیی نسبتا بالا جهت تحصیل و کارهای روزمره دفتر کار خود هستید، جام جم کلیک مقایسه و راهنمای خریدی از دو مدل لپ‌تاپ خوش‌قیمت را به شرح زیر برای شما تدارک دیده است.

این مطلب، در این آشفته بازار لپ‌تاپ‌های جور و واجور با این همه مدل و قیمت ‌از برندهای مختلف، کمک خوبی برای تصمیم‌گیری کاربران جهت یک لپ‌تاپ خوب و ارزان قیمت است. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید

admin بازدید : 121 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

 

اس ام اس های سوزدار و غمگین, متن غمگین

سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!

 

..

جدیدترین دلنوشته های عمیق و زیبا

 

تــو هم تلخ بودی
تلــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند
غافل از اینکه این بار تلخی تــــو دلم را فلــــج کرد

 

..

جدیدترین دلنوشته های عمیق و زیبا

 

تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…!

 بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 683
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 47,801
  • بازدید کلی : 427,809