loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 126 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای احسان حق شناس به نام کجا میری

متن ترانه متن آهنگ احسان حق شناس متن آهنگ دانلود موزیک دانلود رایگان آهنگ دانلود اهنگ کجا میری دانلود اهنگ جدید احسان حق شناس دانلود اهنگ دانلود آهنگ کجا میری دانلود آهنگ جدید هنورم دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ احسان حق شناس دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید احسان حق شناس دانلود آلبوم دانلود mp3 دانلود احسان حق شناس کجا میری احسان حق شناس آهنگ کجا میری احسان حق شناس لینک مستقیم آهنگ جدید احسان حق شناس به نام کجا میری آهنگ جدید  دانلود آهنگ احسان حق شناس به نام کجا میری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای احسان حق شناس به نام کجا میری

متن ترانه متن آهنگ احسان حق شناس متن آهنگ دانلود موزیک دانلود رایگان آهنگ دانلود اهنگ کجا میری دانلود اهنگ جدید احسان حق شناس دانلود اهنگ دانلود آهنگ کجا میری دانلود آهنگ جدید هنورم دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ احسان حق شناس دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید احسان حق شناس دانلود آلبوم دانلود mp3 دانلود احسان حق شناس کجا میری احسان حق شناس آهنگ کجا میری احسان حق شناس لینک مستقیم آهنگ جدید احسان حق شناس به نام کجا میری آهنگ جدید  دانلود آهنگ احسان حق شناس به نام کجا میری

کیفیت 320 فرمت MP3

——————————————–

کیفیت 128 فرمت MP3

—————————————-

  متن آهنگ احسان حق شناس به نام کجا میری

کجا میری کیو میخوای
چرا با من نه نه نه نه دیگه راه نمیای با من بمون بمون پیشم
هر چی بخوای تو تو تو واست من همون میشم
عاشقت هستم عاشقت بودم من تو رو میخوام با همه وجودم
تو دلت کی داره جامو میگیره آخ که بی تو قلبم داره میمیره
کجا میری کیو میخوای چرا با من نه نه نه نه دیگه راه نمیای
با من بمون بمون پیشم هر چی بخوای تو تو تو واست من همون میشم
سر به راه عشقت بودمو هستم من چشامو جز تو رو همه بستم
پس چرا بهونه داری میگیری چشماتو رو من بستی کجا میری
کجا میری کیو میخوای چرا با من نه نه نه نه دیگه راه نمیای
با من بمون بمون پیشم
هر چی بخوای تو تو تو واست من همون میشم

منبع: www.momemusic.net

جهت حمایت ازما در سایت عضو شوید با تشکر

جهت عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,039
  • بازدید ماه : 1,039
  • بازدید سال : 48,736
  • بازدید کلی : 428,744