loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 113 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای مهدی مدرس به نام عادت

مهدی مدرس عادت مهدی مدرس متن ترانه متن آهنگ مهدی مدرس متن آهنگ دانلود موزیک دانلود رایگان آهنگ دانلود اهنگ عادت دانلود اهنگ جدید مهدی مدرس دانلود اهنگ دانلود آهنگ مهدی مدرس دانلود آهنگ عادت دانلود آهنگ جدید هنورم دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید مهدی مدرس دانلود آلبوم دانلود mp3 دانلود آهنگ عادت مهدی مدرس لینک مستقیم آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت آهنگ جدید  دانلود آهنگ مهدی مدرس به نام عادت

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای مهدی مدرس به نام عادت

مهدی مدرس عادت مهدی مدرس متن ترانه متن آهنگ مهدی مدرس متن آهنگ دانلود موزیک دانلود رایگان آهنگ دانلود اهنگ عادت دانلود اهنگ جدید مهدی مدرس دانلود اهنگ دانلود آهنگ مهدی مدرس دانلود آهنگ عادت دانلود آهنگ جدید هنورم دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید مهدی مدرس دانلود آلبوم دانلود mp3 دانلود آهنگ عادت مهدی مدرس لینک مستقیم آهنگ جدید مهدی مدرس به نام عادت آهنگ جدید  دانلود آهنگ مهدی مدرس به نام عادت

کیفیت 320 فرمت MP3

——————————————–

کیفیت 128 فرمت MP3

—————————————-

متن آهنگ مهدی مدرس به نام عادت

می دونم دیگه از من بریدی مگه تو احساسم و ندیدی

مگه عاشقت نبودم میری برو سفر سلامت

بودنم واست شده یه عادت بهتره یکم تنها بمونی

بارون میباره تو رو یادم میاره

دوباره قطره های اون غم تو دلم میزاره

خدا برس به داد من فقط تویی پناه من

دلم گرفته چرا تنها بشی بازیه دستا بشی

دل دیونه

— — —
می خونم تنها تو خیابون هم صدای قطره های بارون

از روزای رفته و حال داغون

چرا آخرش باید بسوزم

چشم به این لحظه ها بدوزم

روی تنهایام خونه بسازم

بارون داره می باره تو رو یادم میاره

دوباره قطره های اون غم تو دلم میزاره

خدا برس به داد من فقط تویی پناه من دلم گرفته

چرا باید تنها بشی بازیه ی دستا بشی دل دیونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 337
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 846
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,394
  • بازدید ماه : 1,394
  • بازدید سال : 49,091
  • بازدید کلی : 429,099