loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 141 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

 sms asheghane, sms asheghane aban ,93 اس ام اس اس ام اس 93 ,اس ام اس برای مخاطب خاص ,اس ام اس جدید عاشقانه ابان 93 ,اس ام اس خاص ,اس ام اس دوستت دارم ,اس ام اس عاشقانه ابان 93 ,اس ام اس عاشقتم ,استاتوس استاتوس 93 ,استاتوس عاشقانه ,استاتوس عاشقی ابان 93 ,استاتوس فیسبوکی, اسمس, اسمس عاشقانه ابان 93, جدیدترین عاشقانه ها, جملات جدید عاشقانه ابان 93 ,جملات زیبا ,جملات عاشقانه ,جملات عشقولانه ,جملات فیسبوکی ,جملات کوتاه ,جملات کوتاه عاشقانه ,جمله عاشقانه, جمله های عاشقانه ,جملک ,جملک 93 ,جملک عاشقانه, جملک مخاطب خاص ,دلنوشته های جدید عاشقانه ابان 93 ,زیباترین جملات عاشقانه, سایت اس ام اس ,سایت اس ام اس , سایت پیامک , متن زیبای عاشقانه ,متن عاشقانه ,متن عاشقانه جدید, مسیج ,مسیج جدید عاشقانه ابان 93 ,پست مخصوص فیسنما, پیامک پیامک 93 ,پیامک جدید عاشقانه ابان 93 ,پیامک عاشقانه, پیامک و استاتوس های ناب عاشقانه

واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم، قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

و چشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

و کـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….

.

.

.

ﻣﻦ ﯾﮏ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻪ ” ﺧﻮﺩﻡ ” ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﻡ !

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮏ ﺭﻭ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻏﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ . . .

” ﺧﻮﺩﻡ ”

ﻣﻨــﻮ ﺑﺒﺨﺶ

بقیه در ادامه مطلب

 

 sms asheghane, sms asheghane aban ,93 اس ام اس اس ام اس 93 ,اس ام اس برای مخاطب خاص ,اس ام اس جدید عاشقانه ابان 93 ,اس ام اس خاص ,اس ام اس دوستت دارم ,اس ام اس عاشقانه ابان 93 ,اس ام اس عاشقتم ,استاتوس استاتوس 93 ,استاتوس عاشقانه ,استاتوس عاشقی ابان 93 ,استاتوس فیسبوکی, اسمس, اسمس عاشقانه ابان 93, جدیدترین عاشقانه ها, جملات جدید عاشقانه ابان 93 ,جملات زیبا ,جملات عاشقانه ,جملات عشقولانه ,جملات فیسبوکی ,جملات کوتاه ,جملات کوتاه عاشقانه ,جمله عاشقانه, جمله های عاشقانه ,جملک ,جملک 93 ,جملک عاشقانه, جملک مخاطب خاص ,دلنوشته های جدید عاشقانه ابان 93 ,زیباترین جملات عاشقانه, سایت اس ام اس ,سایت اس ام اس , سایت پیامک , متن زیبای عاشقانه ,متن عاشقانه ,متن عاشقانه جدید, مسیج ,مسیج جدید عاشقانه ابان 93 ,پست مخصوص فیسنما, پیامک پیامک 93 ,پیامک جدید عاشقانه ابان 93 ,پیامک عاشقانه, پیامک و استاتوس های ناب عاشقانه

واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم، قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

و چشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

و کـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….

.

.

.

ﻣﻦ ﯾﮏ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻪ ” ﺧﻮﺩﻡ ” ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﻡ !

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮏ ﺭﻭ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻏﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ . . .

” ﺧﻮﺩﻡ ”

ﻣﻨــﻮ ﺑﺒﺨﺶ

.

ღღ خدایــــــــــا ღღ

درسته که خیلی گناه دارم

ولی خب….

گناه دارم

.

.

.

وفـــاداری

یک کار خودآگاهانه نیست

اگه کسی را واقعا دوست داشته باشی

خود به خود به او وفـــادار می مانی…

.

.

.

کسی را دوست دارم که آنقدر برایم کسی است

که نگاهم دیگر دنبال کسی نیست…

.

.

.

وقتی یه آدم میــــــــگه ،

هیچ کس منو دوســــــــت نـــــــــــــــــــداره

منظورش از هیچ کــــس ،

یک نفــــــــر بیشتر نیست…

همون یه نفری که برای اون همه کســــــــه…

.

.

.

من با تو زیر باران نرفته ام اما باران که میبارد دلم برایت تنگ میشود …

.

.

.

من برای تو چتری بیش نبودم …

بـاران که تمام شد فراموشم کردی!

تو تنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعد از تو …

.

.

.

دردم این نیست که او عاشق نیست!

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است!

دردم این است که با دیدن این سردی ها، من چرا دل بستم . . .؟

.

.

.

قهرکه میکنید…

مراقب فاصله هاباشید…

بعضی هاهمین حوالی منتظرجای خالی برای نشستن می گردند…..

.

.

.

لالا لالا نخواب سودی نداره همون بهتر که بشماری ستاره

همون بهترکه چشمات وا بمونه که ماه غصش نشه تنها بیداره

لالالالا نخواب خواب که دوا نیست دله دیونه داشتن که خطا نیست

میگن دست از سرش بردار …….نمیشه..اخه عاشق شدن

که دسته مانیست

.

.

.

دلم می خواد یه چن وقت کرکره دلمو بکشم پایین

یه پارچه سیاه و بزرگ بزنم و بنویسم

“کسی نمرده”

فقط دلم گرفته..

.

.

.

 

 

…محبتهایت را شمردم ….

درست بود ..

اما بیا این عشقت را پس بگیر ….

گوشه ندارد

.

.

.

ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤﺖ …

ﺍﯾﻦ ﺧﻼﺻﻪ ﯼ، ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ !!!…

.

.

.

شهـــــــاﻣﺖ ﻣﯿﺨــــــــــﻮﺍﻫﺪ .. ..

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ …

شـــــــــــایـــــــــــــــد …

ﻫﯿﭽـــــــــــﻮﻗﺖ … .

ﻫﯿـــــــــﭻ ﺯﻣﺎﻥ … .

ﺳﻬـــــــــــــــﻢ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷـــــــــــــــــــــــــﺪ !!!

.

.

.

مهلت بده

لعنتی . . . .

قبول . .

. . میروم . . .

فقط پایت

را بردار تا غرورم را جمع کنم . . .

.

.

.

تــــــو

گُـــناهی هســـتی کـــه مـــن

معصــــومــانـه بـه تــو

مرتکبـــم!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 714
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 1,262
  • بازدید سال : 48,959
  • بازدید کلی : 428,967