loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 146 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

 jomalat kootah sigar 93, jomle sigar 93, matn asheghane sigar 93, payamak pakat sigar 93 ,payamak sigar, posht sigar ,sms faz bala sigar, sms sigar 1393, sms sigar jadid 93, sms sigar tanhayi ,اس ام اس, اس ام اس, اس ام اس ,93 اس ام اس تلخ سیگار, اس ام اس تنهایی و سیگار, اس ام اس جدید, اس ام اس جدید سیگار اذر 93 ,اس ام اس خاکستر, سیگار اس ام اس دود سیگار, اس ام اس دود سیگار اذر 93 ,اس ام اس زیبا ,اس ام اس سیگار, اس ام اس سیگار 93 ,اس ام اس سیگار جدید, اس ام اس سیگار کشیدن, اس ام اس غم و سیگار ,اس ام اس نخ سیگار, اس سیگار 93 ,استاتوس استاتوس جدید, استاتوس جدید سیگار اذر 93 ,استاتوس زیبا,استاتوس سیگار 93 ,استاتوس سیگاری ,اسمس جدید سیگار اذر 93 ,اسمس سیگار جدید, جملات جدید سیگار اذر 93 ,جملات زیبا با موضوع سیگار اذر 93 ,جمله سیگار جملک ,جملک جدید, جملک جدید سیگار, جملک زیبا, جملک سیگار 93, مسیج سیگار, مسیج سیگار 93, پیامک ,پیامک جدید ,پیامک جدید, سیگار 93 پیامک ,زیبا, پیامک زیبای سیگار, پیامک سیگار پیامک سیگار اذر 93, پیامک سیگار کشیدن

 

کاش خیابان بودم
تو روی تنم قدم می زدی
سیگار می کشیدی
می رفتی امیر افبی
من می ماندم و سیگاری
که طعم لب های تو را چشیده بود

.

.

.

دوست ندارم شمع باشم تا تو شادی ها فوتم کنن دوست دارم سیگار باشم تا رفقا دودم کنن

.

.

 

.

من و سیگار درد مشترکیم …
از هردویمان کسی خوب کام گرفت و بعد زیر پا له کرد درست زمانیکه به آخر رسیدیم

 

بقیه در ادامه مطلب

 jomalat kootah sigar 93, jomle sigar 93, matn asheghane sigar 93, payamak pakat sigar 93 ,payamak sigar, posht sigar ,sms faz bala sigar, sms sigar 1393, sms sigar jadid 93, sms sigar tanhayi ,اس ام اس, اس ام اس, اس ام اس ,93 اس ام اس تلخ سیگار, اس ام اس تنهایی و سیگار, اس ام اس جدید, اس ام اس جدید سیگار اذر 93 ,اس ام اس خاکستر, سیگار اس ام اس دود سیگار, اس ام اس دود سیگار اذر 93 ,اس ام اس زیبا ,اس ام اس سیگار, اس ام اس سیگار 93 ,اس ام اس سیگار جدید, اس ام اس سیگار کشیدن, اس ام اس غم و سیگار ,اس ام اس نخ سیگار, اس سیگار 93 ,استاتوس استاتوس جدید, استاتوس جدید سیگار اذر 93 ,استاتوس زیبا,استاتوس سیگار 93 ,استاتوس سیگاری ,اسمس جدید سیگار اذر 93 ,اسمس سیگار جدید, جملات جدید سیگار اذر 93 ,جملات زیبا با موضوع سیگار اذر 93 ,جمله سیگار جملک ,جملک جدید, جملک جدید سیگار, جملک زیبا, جملک سیگار 93, مسیج سیگار, مسیج سیگار 93, پیامک ,پیامک جدید ,پیامک جدید, سیگار 93 پیامک ,زیبا, پیامک زیبای سیگار, پیامک سیگار پیامک سیگار اذر 93, پیامک سیگار کشیدن

 

کاش خیابان بودم
تو روی تنم قدم می زدی
سیگار می کشیدی
می رفتی امیر افبی
من می ماندم و سیگاری
که طعم لب های تو را چشیده بود

.

.

.

دوست ندارم شمع باشم تا تو شادی ها فوتم کنن دوست دارم سیگار باشم تا رفقا دودم کنن

.

.

 

.

من و سیگار درد مشترکیم …
از هردویمان کسی خوب کام گرفت و بعد زیر پا له کرد درست زمانیکه به آخر رسیدیم

 

.

.

.

ما نسلی هستیم
که بچگی برای تنبیه مان
خودکار بین انگشتانمان میگذاشتند
و ما حال
خود برای تنبیه
سیگار بین انگشتان میگذاریم

.

.

.

دلم چیزی نمی خواهد
بجز
یک اتاق تاریک
یک نخ سیگار
و خوابی به آرامی یک
مرگ

.

.

.

زندگی میگفت از هر چیز مقداری باقی می ماند
دانه های قهوه در شیشه، چند سیگار در پاکت و کمی درد در آدمی

.

.

.

تکلیف گفتنی ها که معلوم است،
زحمت نگفتنی ها هم افتاد بر گردن سیگار

.

.

.

این سیگار که در دست من است
می سوزد و صدایش در نمی آید
درست مثل خود من در دست خاطرات تو

.

.

.

باز هم شب شد
هجوم تنهایی با تلنگر خاطره ها
آسمان تاریک و یک ستاره خاموش
بغض کهنه و قدیمی و دود سیگار

.

.

.

سلامتی یک نخ سیگار که حداقل میدونم قبل من با کسی لب نگرفته

.

.

.

چه لذتی دارد دعوا کردن باتو
اعصاب خوردیهایش به کنار
به کشیدن یک نخ سیگار در بالکن می ارزد

.

.

.

زندگی به من یاد داد در سختی ها مقاوم باشم امیر اف بی
و دوست در سختی ها به من یاد داد که درمانت سیگار است

.

.

.

اسمتو رو سیگار نوشتم و برای اولین بار کشیدم تا بسوزی امیرافبی و فراموشت کنم، اما نمیدونستم با هر پوک ذره، ذره میری تو نفسم و میشی همه کسم

 

 

.

.

.

خیالت تحقق می یابد با کمی تنهایی و پاکتی سیگار نازنینم

.

.

.

مرد سوپری گفت: سیگار گران شده،  پرسید ترک میکنی؟ با خودم گفتم: کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم

.

.

.

عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم  عزیز
دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود رفیق

.

.

.

تلخی این سیگار
شیرین تر از
دروغ های توست

.

.

.

این بار سیگار را بکش از طرفی که میسوزد
تا بدانی چه میکشم

.

.

.

خواستم با یکی درد و دل کنم اول ازش پرسیدم سیگار داری؟ گفت: می خوای بکشی؟ گفتم: نه تو بکش طاقت حرفامو داشته باشی

.

.

.

باشی یا نباشی زندگی میگذرد
اگر باشی با تو
اگر نباشی با سیگار

.

.

.

ساز دهنی ام زنگ زده
نفسم کوک ندارد
سیگار بدهید
کوک گلوست سیگارم

.

.

.

خدایا
بارون از تو سیگار از من بیا باهم بریم قدم بزنیم

.

www.Lexi98.ir

.

.

یک کام سیگار مهمان من باش
خیالت راحت
بی ضرر است
بویش هم از بعضی آدم نماهای متعفن کمتر است

.

.

.

مردک کم پک بزن به اون سیگار لعنتی به خاطر دوست داشتن خجالت نکش
اونی باید خجالت بکشه، که میدونه دوسش داری، اما دوست داشتن بلد نیست

.

.

.

به قیمت سفید شدن موهایم تمام شد ولی آموختم که:
ناله ام سکوت باشد
گریه ام لبخند
و تنها همدم, سیگار

.

.

.

به سلامتی سیگار که سوخت وصداش در نیومد

.

.

.

لعنتی
لای انگشتام رو باید انگشتای تو پر میکردنن سیگار

.

.

.

سیگار روشن کردن مثل روشن کردن تلویزیون برای دیدن خاطراته، با هر کامی که میگیری فقط کانالشو عوض میکنی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 963
  • بازدید ماه : 963
  • بازدید سال : 48,660
  • بازدید کلی : 428,668