loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 163 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

R 11 350x272  اس ام اس غمگین مهر 93

حرف های دلم را هیچکس نفهمید…
فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید…
روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند!
.
.
.
این روزا اگه خون هم گریه کنی عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است…*آخی*
.
.
.
دلت را به کسی نسپار این روزا برخی از سپرده ات هم بهره می خواهند…
بهره ای به قیمت تنهایی …
.

R 11 350x272  اس ام اس غمگین مهر 93

حرف های دلم را هیچکس نفهمید…
فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید…
روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند!
.
.
.
این روزا اگه خون هم گریه کنی عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است…*آخی*
.
.
.
دلت را به کسی نسپار این روزا برخی از سپرده ات هم بهره می خواهند…
بهره ای به قیمت تنهایی …
.

.
.
.
هر قلبی یه دردی داره،فقط نحوه ابراز آن متفاوت است…
برخی آن را با اشک ابراز میکنند و برخی با لبخند …
.
.
.
شک ندارم همین روزا …
هیچ گرسنه ای باقی نمی ماند …
همه سیر میشوند از زندگی …
.

.
آنچه نامش زندگی بود ما را کشت،ماند ه ام آنچه نامش مرگ است با ما چه میکند؟!

.

wWw.lexi98.ir

.
.

خواستی دیگه نباشی آفرین …چه با اراده!
لعنت به دبستانی که تو از درسهاش،فقط تصمیم کبری رو آموختی…
.
.
.
دلم به بهانه ندیدنت گریست…
بگذار بگرید و بداند هر چه خواست همیشه نیست …
.
.
.
ای زمانه من از گردش تو سیر شدم/بس که آزرده و خسته و دلگیر شدم/ای مرگ چرا در آغوش نمیگیری مرا/با خیالت که جوانم به خدا پیر شدم…
.
.
.
چه زخم هایی بر دلم خورد تا یاد گرفتم که هیچ نوازشی بی درد نیست!

.
.
.

ﺑﻬـﺘﺮ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ” ﺩﻭﺳـــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ ” ﺟﻤﻠـــﻪ ” ﺑﻬـﺖ ﺍﻋـﺘﻤﺎﺩ ﺩﺍﺭﻣﻪ ”
ﻫﺮ ﮐﺴــﯽ ﻣﯿﺘـﻮﻧﻪ ﻫـﺮ ﮐـﯽ ﺭﻭ ﺩﻭﺳــﺖ ﺩﺍﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷـﻪ. . .
ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫـﺮ ﮐﺴﯽ ﻧـﻤﯿﺸﻪ ﺍﻋﺘﻤــــــﺎﺩ ﮐـﺮﺩ!!!

.
.
.

ســر عشقـت خـودمـو لـو دادم
راز چـشمــامو هــمه فـهمیــدن
عاشقی خـونـمو ویـرون کـرده
عـشق یعنی تورو هرشب دیدن

.
اس ام اس عاشقانه
.

ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺧﻨﺪیدﯼ
ﻭ ﻣـــــــــﻦ ﻫﻤﻪ ی ﺣــــــــﻮﺍﺳﻢ. . .
ﺑـﻪ ﭼﺸـــــــــﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺷـــــﻬﺮ ﺑـﻮد
ﮐﻪ ﻋــــﺎﺷﻖ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﺕ ﻧﺸﻮﻧـﺪ. . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,047
  • بازدید ماه : 1,047
  • بازدید سال : 48,744
  • بازدید کلی : 428,752