loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 91 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

ورود به آرشیو اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

 

... !!! صــورت آرزوهــایــم کــبود اســت!!! ...
 
... !!! عــجب دســتِ سنگیــنی داشـــت !!! ...
 
... !!! ســرنوشــتـــــ !!! ...
.
.
.
.
.
زیر گنبد کبود ، دوتا عاشق بودن و کلی حسود ...
تقصیر همون حسودا بود ،
که حالا شده یکی بود ، یکی نبود
.
.
.
.
.
.
نـــه . . . !
الــآن نــه . . . !
فــعـلا" دورت شــلوغـه . . . !
تـنـهات که گذاشـتن یـاده مـن مـی افتی . . .
اونـوقـت دیـگه شرمــنـده . . .
چــون احـتمالا" مــن تـنها نـیـسـتـم . . . !!
.
.

.

آنقدر نفـــس می کشم..
تـــــــــا..
تمــام شود
همه ی آن هوایـــــی که ..
سراغ تو را می گیرد
...

ورود به آرشیو اس ام اس عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

 

... !!! صــورت آرزوهــایــم کــبود اســت!!! ...
 
... !!! عــجب دســتِ سنگیــنی داشـــت !!! ...
 
... !!! ســرنوشــتـــــ !!! ...
.
.
.
.
.
زیر گنبد کبود ، دوتا عاشق بودن و کلی حسود ...
تقصیر همون حسودا بود ،
که حالا شده یکی بود ، یکی نبود
.
.
.
.
.
.
نـــه . . . !
الــآن نــه . . . !
فــعـلا" دورت شــلوغـه . . . !
تـنـهات که گذاشـتن یـاده مـن مـی افتی . . .
اونـوقـت دیـگه شرمــنـده . . .
چــون احـتمالا" مــن تـنها نـیـسـتـم . . . !!
.
.

.

آنقدر نفـــس می کشم..
تـــــــــا..
تمــام شود
همه ی آن هوایـــــی که ..
سراغ تو را می گیرد
.
.
.
روزے مــ ـے رسَــ ــد کـِـ ــﮧ دَر خیـ ــال خُـ ــود
جــ ـای خالــ ـے ام را حِـ ــس کـُــ ــنے
دَر دِلَــ ـت بـ ـا بغـ ــض بگـُویـــ ـے :
" ڪــ ـاش اینجــ ـآ بــ ــود "
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
.
چیزی نمی خواهم
چیـزے نمیـخـواهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !
وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے . . .
.
.
.
.
.
.
از بـــــــــــس کــــــــــــــــــــــــه غلو کرده نگاهــــم پی دیدار
 
دیگـــــــــــــر نظر از جنبش مـــــــــــــــــــــــــــــژگان گله دارد
 
*****
 
خوش آن چشمی که گاهی گوشه ی چشمی به من بودش
 
 
صلای عـــــــــــــــــاشقی میزد نگاه عشـــــــــــــــق آلودش
 
*****
 
تــــــــــــــــو چون جا در دل ویران کنی ، ویــــــــران نمی ماند
 
کـــــــــــــــــــــــه در زندان چو یوسف پا نهد ، زندان نمی ماند
 
*****
 
مــــــــــن و شمع شب و پروانه ســـــــــــــــــه عاشق بودیم
 
سوختند آنـــــــــــــــــدو  شبی ، مــــــن به غمت می سازم
 
*****
 
باکم از کشته شـــــــــــــــــــــدن نیست ، از آن می تـــرسم
 
کــــــــــــــه هنوزم رمــــــــــــقی باشد و قاتل بــــــــــــــــرود 
.
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
خدا....
آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست
حق با سکوت بود صدا در گلو شکست
 
تا آمدن با تو خدا حافظی کنم
 
بغض امان نداد و خدا... در گلو شکست
.
.
.
.
.
.
گفتم عشق چیست ؟  
به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."
به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."
به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."
بعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنه عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم
.
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !
.
.
.
.
من مانده ام،
تو خیلی صبوری؟
یا من خیلی بی صبرم؟
تو خیلی ناز می کنی؟
یا من خریدار قابلی نیستم؟
تو کم لطفی ؟
یا من پرعشقم....؟
شاید همه این ها درست باشند
و شاید هم هیچکدام!
جواب این سوالات را تو می دانی....
فقط تو!
و من در سکوتی مبهم مانده ام 
در شوق تو....
.
.
.
- امروز هم مسافرم!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 745
  • بازدید ماه : 745
  • بازدید سال : 48,442
  • بازدید کلی : 428,450