loading...
پورتال جامع لکسی98 | بزرگترین پورتال جامع ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 170 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

دلنوشته و عاشقانه های زمستان 93

برای من همین خوبه
 بگیرم ردّ دنیاتو
ببینم هر کجا میرم
 از اونجا رد شدم با تو


.
.
.

در حال و هوای دلتنگی…
یادت را به آغوش کشیده ام….
چه غریبانه و ناجوانمردانه……
باختم این احساس را…..

 


.
.
.

 

بقیه در ادامه مطلب

اس ام اس های عاشقانه ی 4 دی

برای من همین خوبه
 بگیرم ردّ دنیاتو
ببینم هر کجا میرم
 از اونجا رد شدم با تو


.
.
.


در حال و هوای دلتنگی…
یادت را به آغوش کشیده ام….
چه غریبانه و ناجوانمردانه……
باختم این احساس را…..


.
.
.


نگاهم کن که من محتاج ان چشمان دلتنگم
بگو بامن دوباره راز مستی را
که بی تو به یک دنیا شقایق دل نمیبندم
.
.
.
اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
پیش خودت میگفتی:
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!


.
.
.


آنقدر سپید بـــــودی

که احساس می کردم ماه شــــــــــده ای

ای کاش آبـــــــــــی بودی

مانند آسمـــــــــــان

آنوقت تا آخر عمر سر بـه هوایت می شــــــدم


.
.
.


تکیه نکن بر عصای تنهایی ات

شانه هایم را خدا برای تو آفریده


.
.
.


کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت

شور شیرین به سر هر که افتد کوه کن است

 

منبع: 98love.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 737
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,135
  • بازدید ماه : 1,135
  • بازدید سال : 48,832
  • بازدید کلی : 428,840